WIL JE BIJ ONS OPZEGGEN?

(Bekijk het filmpje!)

Houd hier nog even rekening mee ..

1 maand opzegtermijn

Om er zeker van te zijn dat we jouw opzegging en de administratie op de juiste manier verwerken, hanteren wij altijd 1 maand opzegtermijn. Als je bij ons opzegt, dan kun je dus nog altijd nog een maand bij ons aan de slag.

Strippenkaart niet meer geldig

Zodra jouw opzegging volledig is verwerkt kun je niet meer bij ons inplannen. Zowel jouw abonnement, als de strippenkaart zijn dan niet meer geldig. Zolang als je lid bij ons bent kun je nog volledig gebruik maken van jouw opgebouwde strippenkaart.

Gegevens worden verwijderd

Conform de wet op AVG worden al jouw opgeslagen gegevens verwijderd. Dit betekent dus dat als je je in de toekomst weer bij ons inschrijft dat we alles opnieuw zullen moeten inventariseren.

Nieuwe prijs bij inschrijving

Zodra je in de toekomst weer opnieuw bij ons wilt inschrijven dan zul je dit akkoord moeten gaan met onze nieuwe algemene voorwaarden. Omdat we regelmatig onze tarieven indexeren, betekent dit dus ook dat je bij een nieuwe inschrijving de nieuwe prijs zal betalen.

Opnieuw een Startgesprek

Als je weer opnieuw bij ons inschrijft zullen we je opnieuw vragen om een Startgesprek bij ons te doen. Al jouw gegevens zullen namelijk vanf het begin weer geïnventariseerd worden.

Opzeggen doe je zelf!

Via de onderstaande link kun je zelf inloggen in jouw portaal, hier kun je al jouw facturen en betalingen inzien/downloaden en direct jouw abonnement opzeggen. Jouw abonnement is pas definitief opgezegd als je hiervan per e-mail een bevestiging hebt ontvangen.

"Via deze knop kun je inloggen in jouw Portaal en zelf jouw abonnement opzeggen."